داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

راهکاری برای اعتلای تیم ملی والیبال

  • کد خبر: ۱۲۵۳۰۹
  • ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
راهکاری برای اعتلای تیم ملی والیبال
تیم ملی والیبال ایتالیا با شکست لهستان به عنوان قهرمان مردان جهان 2022 معرفی شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم‌های ملی والیبال لهستان و ایتالیا به بازی پایانی والیبال قهرمانی جهان راه پیدا کردند. لهستان در نبردی که دو ساعت و ۱۶ دقیقه طول کشید با دشواری از تیم ناقص و مصیبت دیده برزیل عبور کرد. مسابقه‌ای سنگین که فقط در سرویس، آبشار و دفاع خلاصه می‌شد و از هنر بازی روی زمین در آن خبری نبود.
اما ایتالیایی‌های جوان راحت‌تر از نمایندگان شرق اروپا بر تیم اسلوونی چیره شدند. از سیبول، اورنارد و موزیچ کاری مقابل جوانان پرانرژی و شاداب لاجوردین پوش برنیامد. در تیم ایتالیا جوان گرایی جلوه‌ای بی نظیر داشت. بازیکنانی همانند رومانو لاوویا و میچیله تو و البته با بازیسازی پاسور چیره دست این روز‌های والیبال قاره سبز جانلی.
در نهایت تیم ملی والیبال ایتالیا در دیدار نهایی این رقابت‌ها که نخستین فینال این مسابقات با حضور دو تیم اروپایی در قرن ۲۱ بود، به مصاف لهستان میزبان رفت و سه بر یک به پیروزی رسید تا برای چهارمین بار بر روی سکو نخست جهان قرار گیرد.

اما ایران
تیم ملی ایران با دو برد و دو شکست به کار خود خاتمه داد. اما تعجب می‌کنیم از شبکه ورزش که این همه طول مسابقات از بازیکنان و کادرفنی تعریف و تمجید افراطی کرده بود، اعلام می‌کند پرونده تیم ملی بسته شد.
در صورتی که نقد و بررسی عملکرد از این به بعد باید پیگیری شود چرا که کمک واقعی زمانی است که راه آینده هموار شود. چرا تیم ملی یک ست پیشتازی ۶-۱۳ را از دست می‌دهد؟ چرا از پس یک بازیکن به نام نیمیر بر نیامد؟ چرا بازیکنان ما سر در فضای مجازی و نگارش استوری‌های بی دلیل و با دلیل درآوردند؟ چرا دستیار باتجربه بهروز عطایی در شرایط حساس اقدام به تماس تلفنی و پاسخگویی منتقدی می‌کند که خود عضو فعال فدراسیون و از مردان آگاه در این حوزه است. اعتقاد ما بر این است که دور از هرگونه جبهه گیری باید نامه اعمال کادرفنی و تیم ملی مورد بررسی قرار گیرد. قصد این نباشد که گروهی را از دم تیغ بگذرانیم تا دوستان و رفقایی دیگر مصدر مسئولیت شوند. هدف این است که راهکاری مناسب برای اعتلای تیم ملی کشورمان پیدا کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->